Przejdź do głównej treści Przejdź do wyszukiwarki
 
 

Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności

Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Bolkowie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej https://spbolkow.naszbip.pl/.

Data publikacji strony internetowej: r. Data ostatniej istotnej aktualizacji: r.

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Publikowane zdjęcia na stronie nie posiadają opisu alternatywnego. Dotyczy to, np. Strona główna. Poprawna dostępność tych elementów jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego tych zdjęć możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mail lub dzwoniąc do nas.

Niektóre dokumenty opublikowane na stronie nie są dostępne cyfrowo. Dotyczy to: Strona główna/ Przetargi/ Zapytanie ofertowe. Dokumenty te nie są obsługiwane przez czytniki ekranu. Poprawa dostępności do wskazanych dokumentów jest realizowana na bieżąco. W celu zapewnienia dostępu alternatywnego tych dokumentów możesz skontaktować się z nami, pisząc na adres e-mailowy lub dzwoniąc do nas.

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB) oraz program WAVE.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić do Doroty Szymańskiej — e-mail koordynator@dostepnosci.pl lub telefonicznie +48 795 939 808.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W celu ułatwienia złożenia żądania zapewnienia dostępności udostępniamy Wniosek o zapewnienie dostępności, na podstawie którego możesz zgłosić potrzebę zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Wniosek należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Istnieje również możliwość poinformowania nas o braku zapewnienia dostępności cyfrowej, architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej. Możesz w tej sprawie złożyć Informację o braku dostępności. Dokument ten znajduje się pod deklaracją dostępności. Informację należy wysłać na adres mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej lub architektonicznej czy informacyjno-komunikacyjnej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem do kierownictwa podmiotu:

  • Dyrektor Szkoły Podstawowej im. II Armii Wojska Polskiego,
  • Adres: ul. Bolka 8c,59-720 Bolków,
  • mail: sp@bolkow.pl.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Adres siedziby – Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Bolkowie, ul. Bolka 8c, 59-420 Bolków

Parking: przed budynkiem szkoły znajduje się parking ogólnodostępny, na parkingu nie ma wyznaczonego miejsca parkingowego dla osób z niepełnosprawnością.

Wejście do budynku: główne wejście do budynku szkoły nie posiada barier architektonicznych.

Sekretariat: znajduje się na pierwszym piętrze budynku.

Dostępność komunikacyjna budynku: szkoła składa się z trzech budynków połączonych wewnętrznie korytarzem. Korytarze są szerokie, zapewniają pełną dostępność komunikacyjną. Budynek szkoły posiada dwa piętra. W budynku nie ma windy, poszczególne kondygnacje połączone są schodami.

Toaleta dla osób z niepełnosprawnościami: w budynku nie ma toalety dostosowanej dla potrzeb osób z niepełnosprawnością.

Do budynku i wszystkich jego pomieszczeń można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

W przypadku problemów z dostępnością architektoniczną możesz skontaktować się z koordynatorem ds. dostępności pod adresem mail: koordynator@dostepnosci.pl.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Podmiot nie posiada informacji w języku Braille’a.

W budynku nie ma pętli indukcyjnych.

W podmiocie nie można skorzystać z usługi tłumacza języka migowego.

Aplikacje mobilne

Podmiot nie posiada aplikacji mobilnych.

Załączniki:

WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI

Utworzono dnia 06.04.2025, 18:35

INFORMACJA O BRAKU DOSTĘPNOŚCI

Utworzono dnia 06.04.2025, 18:34

Informacje

Liczba wyświetleń: 19
Utworzono dnia: 06.04.2025
Dokument wprowadził:
Monika Andrzjewska
Dokument opublikował:
Monika Andrzejewska
Podmiot udostępniający informację:
Szkoła Podstawowa w Bolkowie

Historia publikacji

  • 06.04.2025 18:37, DOROTA MENKARSKA
    Edycja załącznika: INFORMACJA O BRAKU DOSTĘPNOŚCI
  • 06.04.2025 18:37, DOROTA MENKARSKA
    Edycja załącznika: WNIOSEK O ZAPEWNIENIE DOSTĘPNOŚCI
  • 06.04.2025 18:36, DOROTA MENKARSKA
    Usunięcie załącznika: Załącznik

Szkoła Podstawowa im. II Armii Wojska Polskiego w Bolkowie

Dane teleadresowe:

ul. Bolka 8 c

59-420 Bolków

tel.75 74 13 211 (sekretariat)

E-mail: sp@bolkow.pl

Adres do e-doręczeń

AE:PL-37469-60858-EETIC-36

Adres strony http://spbolkow.edu.pl/

NIP: 695-13-99-915

REGON: 000563358

Konto bankowe:

Wydzielony Rachunek Dochodów:

08 8647 1059 0400 7768 2004 0003